Hvor fra sendes min ordre?
Alle ordrer sendes fra Festbyen ApS i Danmark til dig. Der kommer ikke yderligere told eller moms på dit køb, hvis modtager adressen er i Danmark.

Hvem står for fragten?
Alle ordrer sendes som pakke med GLS eller Postnord for at give den bedst mulige sikkerhed og forsikring af dine varer.

Hvad koster fragten?
Fragt uden omdeling med GLS koster fra kr. 39,-. Ved ordrer på, eller mere end 500,- kr. får du GRATIS fragt indenfor Danmark (leveret til en GLS pakkeshop).

Hvor lang er leveringstiden?
Alle lagervarer leveres næste hverdag, hvis bestillingen er gennemført senest klokken 15:00 (ved levering med Postnord)

Vælges levering med GLS skal ordren være modtaget senest klokken 12:00, for at sikre afsendelse samme dag.

Kan jeg ændre en ordre?
Ja og nej. Hvis du ønsker at slette en vare fra din bestilling, kan du kontakte os på info@festbyen.dk (husk at oplyse dit ordrenummer), hvor vi kan hjælpe dig med at rette din ordre. Ønsker du derimod at bestille flere varer, kan det kun ske ved at lave en ny bestilling (vi afsender gerne samlet, så du ikke skal betale dobbelt fragt). Det skyldes at vi af sikkerhedsgrunde ikke kan forøge det beløb, du har godkendt på dankort betalingen, da du lagde ordren.

Kan jeg reservere eller forudbestille en vare?
Ja, du kan altid bestille varen på shoppen eller kontakte os på info@festbyen.dk for reservation eller forudbestilling af varer, som ikke er kommet på lager endnu.

Kan jeg være sikker på, at I har alle produkter, der er vist på siden?
Hvis en vare ikke er på lager, fremgår det helt tydeligt. Leveringstiden kan variere på bestillingsvarer, men du vil altid blive kontaktet af Festbyen, med en leveringsdato, efter din bestilling.

Jeg har modtaget en e-mail med besked om, at min vare er blevet afsendt, men den er ikke dukket op endnu, og der er gået mere end 3 dage - hvad skal jeg gøre?
Du skal i første omgang gå ind på https://www.postnord.dk/varktojer/track-trace (for pakker sent med Postnord) eller https://gls-group.eu/DK/da/home (for pakker sent med GLS) og indtaste det track-and-trace nummer du har modtaget. Her kan du se, hvor din pakke befinder sig i Postnord/GLS system. Har du yderligere spørgsmål, bør du kontakte Postnords kundeservice på tlf. 70 70 70 30, eller GLS kundeservice på 76 33 11 11

Min pakke var blevet beskadiget under transport, da jeg modtog den - hvad skal jeg gøre?
Du skal kontakte Postnord/GLS indenfor 24 timer og melde skaden. Postnord/GLS vil herefter kontakte Festbyen for at finde en løsning. Læs mere om, hvordan du skal forholde dig på www.taenk.dk.

Kan jeg fortryde mit køb?
Ja, du har altid 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget din ordre.
Du kan se alle de oplysninger du skal bruge i forbindelse med fortrydelse her: https://festbyen.dk/content/12-returnering

Hvordan kan jeg betale for min ordre?
Vi anbefaler, at du betaler med kreditkort, da det giver dig den bedste sikkerhed ved handel på nettet.

Er det sikkert at betale online hos Festbyen?
Ja, vi benytter QuickPay.dk for at sikre dig den bedst mulige sikkerhed, når du handler hos os. Læs mere om QuickPay og sikkerhed på https://quickpay.net/dk/features/security/

Kan jeg købe på afbetaling?
Nej, vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke afbetalingsløsninger, og der er ingen planer om at tilbyde det i den nærmeste fremtid.

Laver jeres sæbebobler pletter på tøjet?
Nej, vores sæbebobler pletter ikke. Du kan læse mere om vores sæbebobler her

Hvordan og hvornår kan jeg komme i kontakt med Festbyen?
Du kan altid kontakte os på info@festbyen.dk, hvor du i hverdage kan forvente svar indenfor 24 timer. Du kan ringe til os på +45 42428066 og du er også velkommen til at skrive til os på vores Facebook side.

Jeg er ikke tilfreds med behandlingen eller den modtagne vare, hvad skal jeg gøre?
Du bedes kontakte os på info@festbyen.dk, hvor vi vil forsøge at løse problemet.

Findes Festbyen på f. eks. Facebook
Ja, du kan følge os på:
Facebook og Instagram


Acceptér Se mere

Denne side bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse